Home!

Hihi, nu är jag i Arvidsjaur, usch så skönt!
Längtar redan till onsdag dock, känner på mig att det blir kul!
Hoppas jag inte har för höga förväntningar bara....

Var på stan i Ske-å idag, hittade ingenting av det jag egentligen ville köpa, så det fick bli ett linne istället...eller förlåt far...ett brottarlinne, linnen köper ju bara tjejer!

Det här med att jag nämner en incident med Olov i varje inlägg har stigit honom till huvet lite grann tror jag. Innan jag for till Arvidsjaur kämpade han rätt hårt för att försöka prestera med något värt att nämna här: Han kastade mackor smörade med nutella på byxorna. Öppnade plastförpackningar med en osthyvel, kastade ägg ut genom fönstret och en rad olika felsägningar o.s.v
Dessutom fick han en mindre chock när han kom på att vi skulle vara ifrån varandra i en dryg vecka, hur skulle jag nu kunna skriva om honom i bloggen??

Men Olov, vi hittar på något sätt, vi kommer att lösa det här!

Höll på att glömma en grej!
Alla vill nog komma iform inför beach 2008, folk pratar om strandmage på 4 veckor, GI-metoden, Atkins o.s.v
Jag kan tala om för er att det finns bara en metod som fungerar, den jag kör.
Den ger grymma resultat på mycket kort tid!
Länk till den delas med här eftersom jag är så ohyggligt snäll!
Min Deffkur!
Ses på bryggan!

Kommentarer
Postat av: Hamilton

Men du.. sist jag kollade så var det Deel som kastade första ägget.

2008-04-27 @ 14:47:20
Postat av: bella

haha säkert att du kör på den dieten :P

2008-05-02 @ 07:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0