Juni Sow Phar!

Sow phar, so good.
Juni har mest bjudit på jobb, jobb, jobb och sen kanske lite jobb. Har jobbat varje dag utom i fredags denna vecka så jag behöver ett litet uppehåll, men på onsdag blir jag ledig en heeeel vecka, vad mysigt jag ska ha det då :)

Brännbollscupen var grymt kul, vi vann 2 matcher av 4, inte dåligt med tanke på vår oseriositet.
Sen på kvällen blev det fysikgränd, nästan halvkul det med, det trista var att jag var tvungen att dras med en liten pojke på 20 år som endast kunde säga orden: Nu far vi hem! Dessutom väldigt frekvent.
Roligare blev lördagen som bestod av klassfest ála Anna.

Vad har jag hunnit med mer? Jo, en mycket trevlig studentbal, den var det inte mycket fel på.


Igår var jag på en mycket trevlig och helt klart konstig resa.
Kag satt hemma ensam och övergiven vid 10 på kvällen, som jag är så var jag tvungen att skicka sms till alla jag känner och beskriva min svåra sorg. Då kom uppenbarelsen, och slutade med en mycket konstig bilresa. Vissa gånger var det lite jobbigt men jag hittade medel som gjorde hela lättare och jag ser fram emot en repris, men denna gång sitter jag med er å super i baksätet :)

Lev och må tills nästa uppdatering, kommer inte bli så superfrekvent i sommar p.g.a viss semesteryra, men jag ska försöka så ofta som möjligt, så kika in lite då och då med jämna mellanrum.

Ps. Olov är hittad, Bolibombadraken kan pusta ut! D.S

Kommentarer
Postat av: evelina

ja, dennis, ja! :)

2008-06-10 @ 23:25:35
Postat av: Lemuren Karl

Hejdå hej.

2008-06-15 @ 00:10:28
URL: http://www.villiga-valar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0