Middle Summer!

Hej!
Helgen bestod av grillning och fotbollstittande i Malå, eller jag försökte titta ett tag innan jag somnade. Därefter blev det badtunna och bastu följt av ännu en Stanleycup, som förövrigt EJ är gilltig eftersom fel lag vann!

Igår blev det fotbollstittande med ett gäng hulliganer, vissa var lite väl elaka där ett tag, men det fann ju några hulliganer som var trevliga :)

Snart är det dags att jobba, hur ska jag orka med denna arbetsvecka, ska jobba heeela torsdagen och söndagen, så jobbigt!

På fredag är det midsommarafton har jag hört, vad innebär detta då? Det vet jag inte, ingen verkar veta. Det är lite otäckt faktiskt, tänk om det kommer bli ännu en helg av dålig planering.
Kanske DU vet vad som händer, i sådanna fall kan du höra av dig till mig via en kommentar här på bloggen eller ett sms till: 0730648637

Edit: Glömde nämna Olov. Han har tänkt satsa på en ny sport:  Kast med stor TV. Tror hans ambitioner är OS 2031.

Hej grodor stå i glassen och låt oss vara lustiga att se!

Kommentarer
Postat av: Olov

AJ! ingen olov-kommentar.... AJ

2008-06-17 @ 22:28:24
Postat av: Olov

aj.... olov kommentar..... aj

2008-06-17 @ 22:46:46
Postat av: aisaksson

dra till boden på lördag=)

2008-06-23 @ 16:41:24
Postat av: Nyfiken

uppdatera killen...uppdatera!! ;-)

2008-07-02 @ 08:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0