Salut!

Hej vänner!
Tänkte uppdatera bloggen igår men då tänkte jag, hmm, vad ska jag skriva om Olov.
För jag måste ju skriva om honom i varje inlägg!
Jag kom inte på något därför valde jag att vänta tills det kom någonting att skriva om, det gjorde det idag.
Vi var på ICA och köpte snask till hockeyn, jag står före Olov i kassan och jag betalar mina varor. Jag får tillbaka typ 3 och 50, bestämmer mig för att jag inte orkar stoppa dem i fickan och går för att stoppa dem i rädda barnens myntinsamlingsburk.
Efter jag stoppat i 2 enkronor hör jag ett skrik från Olov: Neej, vad gör du. Ge dem till mig i stället! och så knycker han de resterande 1,50 kronorna ur min näve.
Snacka om snål, tänk på de stackars barnen som är rädda.

Sen tyckte Olov att det var jättekul att kasta pasta, därför kokade han en stor kastrull full med pasta för att sedan kasta ut allt på golvet och sen sno pasta av mig istället till föda.

I morgon blir det att skriva PM, 1500 ord om varför jag väljer attt skriva ett PM om motivation istället för att vara ute i det fina vädret! usch!

Hetast just nu:      http://youtube.com/watch?v=x902Y-qe898#

Vad som händer i helgen får vi se, kanske fest igen, usch, eller så en lugn helg.
Den som lever får se!
Vi Hörs!!!

If you die to win, you're born to lose!

Kommentarer
Postat av: Olov

asså seriöst... detta börjar bli smått skrämmande

2008-05-15 @ 15:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0