Stanleycup-mästare!!!

Oj, just ja, jag har ju en blogg!
Vad har hänt sedan sist?
Det börjar lukta sommarlov, fniss vad skönt, eller jag börjar ju jobba direkt men jag ser ändå fram emot att jobba iställer för att gå skola. Förhoppningsvis får man se lite kullerbyttor under tiden man jobbar
(internskämt, som egentligen alla andra skämt på min blogg är!)

Det börjar vankas brännbollsyra, vet fortfarande inte vad min utstyrsel kommer att vara, hoppas på hjälp och tips från er läsare! Men fest kommer det bli 6 dagar i rad, på en helg. Det du!

Kom precis hem från vinnandet av Stanleycup, en grym känsla.
Kan finnas några saker som väger högre än detta, men de är få.
En sak är säker, det kommer finnas med som merit i mitt CV!

Tävlingen avgjordes med bäst av sju matcher i NHL 2008 på XBOX 360, jag vann med 4-3!!!! skööönt
Idag kommer bli något nytt i min blogg, jag ska skriva en positiv sak om Olov, han har köpt ett XBOX! Grymt kul :) Många timmar har det blivit, och mer ska det bli!

Det börjar  också vankas inflyttningsfest i våran lägenhet, datum är ännu inte spikat men anmälningar av intresse kan göras redan nu. Anmälningen är inte bindande och 100% gratis.
Den sker på denna blogg, skriv en kommentar om vem du är, varför du vill komma och civilstånd (om du är tjej :)
Eller förresten, civilstånd kvittar ;)
Begränsat antal platser, först till kvarn är det som gäller!
Pengar och alkohol återbetalas ej vid inställd artist!



Dagens överflödigaste skämt: Varför är du inte med?
-Hört i publiken på Strongmantävlingen i Umeå.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag anmäler mig för inflyttningsfest! :)

2008-05-28 @ 12:14:10
Postat av: natascha

jag anmäler mej.
Hörde att dennis skulle festa shirtless, som man säger här i stockholm.

2008-05-29 @ 00:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0