Summerpromise!

Gjort bort allt i skolan för denna termin nu, skönt, ska bara lämna in min examinationsuppgift imorgonbitti så är jag klar!!!
Sommarlov!!

Imorgon börjar det: samling 10.00 sharp vid trädet på mariehemsängarna.
Hoppas ni kommer och kollar på när vi spelar, matcherna börjar klockan 11.00
Ring 073-0648637 så berättar jag vars på ängen vi spelar!!
Det blir fest som fasen i helgen, gött gött!

Ska bli kul och kommer vara sjukt mycket folk, tydligen hörs det ett svagt viskande mellan djungelns palmer om ett varmt väder imorgon. Det gillar vi!
Smäller upp ett smakprov på morgondagens utstyrsel.


Näe, dags att hoppa i säng, måste vara 100% utvilad imorgon för att orka med. :)
Hoppas vi ses!
Ps. Olov är borta! Ds.

Kommentarer
Postat av: olov

naw! nu är jag hemma igen.. snygga kläder gubben, ska stå på frontlinjen med kameran å snappa imorn :)

2008-05-30 @ 01:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0