I have a dream...

Oj, här bor jag!

Det har gått ett tag sedan sist jag bloggade och massor av saker har skett.
Typ cirka en halv sommar, men nu kanske jag orkar ta tag i detta efter ett välbehövligt sommarlåw.

Vad har då hänt, inte mycket som är värt att dela med er ;)
men kul har det varit, Roadtrip, PDOL, Jobb, Fest, är väl det som varit mest aktuellt.

Nu är jag tillbaka i Umeå, tillbaka i skolan och tillbaka i framtiden 2, eller var det 3?
En ny och i stort sett tom lägenhet bor jag i, men den är stor och angenäm. Den jag delar denna residens med är inte stor, men angenäm som en kaktus utan taggar.
Det som existerar i lägenheten är typ en 30cm bred säng och en spis, det delar vi på.
Näe, nu överdrev jag en kakbit men nästan så illa är det, fast det ska bli ändring på det, jag ska på jysk i helgen och spendera pengar på lite träbitar.
Så snart kan det nog spridas rykten via djungeltrumman om inflyttningsfest, men det kommer nog att passera både en och annan vecka innan dess. men den som väntar på något gott.....


...brukar få vänta länge...

...länge...

...länge!

Jag har druckit te 3 kvällar i rad nu, håller på att känna mig lite smågay nu, men det är skönt för förkylningen att dricka något varmt. Får väl kompensera med att göra lite manligare saker framöver.

Näe, time to escape this.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0