It's official..

Hej kära vänner!
Här kommer ett inlägg du kommer missa om du inte läser det...
...ganska logiskt va?
Vad jag menar med det?
Det får du veta alldeles strax...


Idag är det torsdag och imorgon är det fredag.
Fredag betyder helg, vad som händer i helgen vet jag inte men jag antar att det borde bli lite tentaplugg.
Har ju tentelitenamen om en vecka, vilket inte är speciellt överdrivet långt in i framtiden.

Vad har då hänt sedan förra inlägget?
Hm, det gamla vanliga i stort sett.
Olov har väl inte utmärkt sig speciellt mycket, någon fin dans här och där.
En gång lyckades han faktiskt gråta ägg vilket är en ganska bra prestation enligt mig.
Sen så uppfann han ju förresten ett par gamerglasögon en kväll för ett tag sedan, kommer bifoga bild.
Dessa glasögon används i spel där man spelar mot varanda, tanken med glasögonen är att spelaren som använder dem hindras att se på motspelarens sida av tv´n vilket förhindrar att spelaren kan "fuska" genom att titta på vad motspelaren gör.
Blir förmodligen en storsäljare och kommer att lanceras någon gång under år 2034, ungefär samtidigt som vi får vårt bredband.

notera de "ögonlapparna" som ska hindra användaren att se hela tv-skärmen!

Nu kommer förklaringen till allt!
Den 10e oktober 2008 är dagen då det smäller!
De flesta vet redan om det men för du som missat är det dags att träffa...

Dennis och Olovs officiella inflyttningfest till lägenheten!
Så grannar, om ni läser detta var beredda att sätta upp madrasser på väggarna och ljudisolera katten...
Om du nu har hittat den.

Har du inte fått någon inbjudan så var god att kontakta oss för att anmäla ditt intresse.
All info om kvällen kommer att meddelas senare
Plats: Mariehemsvägen 5L

Ansvariga:
Överste ansvarig: Dennis tel: 073-0648637 epost: dinfarfarluktarhallonsaft@räkpaj.zlol
Vice ansvarig: Olov .Går endast nå via oral kommunikation eller brevduva.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag hoppas jag fortfarande har en plats på en av era toaletter. Jag menar, jag har ju valt ut möbler som ska passa :)

2008-10-07 @ 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0