DaY Triiie

Jahapp, fick bara en plötslig lust att förmedla hur ruskigt allmänbildad jag är. Jag vann över Lööv med ca 17-3 i frågesporten på tv, på ettan vad den nu heter, med killen som fortfarande inte fattat att han inte är rolig. Förslag från er tittare mottages tacksamt, först öppnat rätt svar belönas med 10%-rabatt på DVD-boxen med alla säsonger av M.A.S.H

För er läsare som går runt och funderar på huruvida de ska tvätta sin mp3-spelare eller inte ger jag er ett litet tips. Skippa det! Det kan få biverkningar som eventuella svårtigheter att starta den efter tvätten. 

Senaste tiden ahr det förekomit en diskussion om vars sommarens resa ska gå. Det tisslas och tasslas om eventuella resemål till Borlänge efter den beryktade Peace and lööv festivalen, detta mest på grund av att mötle crüe ska göra sin enda Sverige-spelning för i år där. Och som en vädligt klok men ändå väldigt full Jesper sa ungefär 4 gånger per minut till mig en gång: Det kan nog bli sista gången man har chans att få se dem.

Nej åter till Pang i bygget seendet, som för övrigt Lööv aldrig har sett.. patetiskt rent utsagt.

Under och in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0