Snälla, snälla, snälla

Melodifestivalen på tv eller singstar i lägenheten ovanför, jag vet inte riktigt vad jag hatar mest , vad jag ska välja att tvingas att lyssna på, det låter lika dåligt. Just nu känns det som att det kvittar, säger jag och väljer att stoppa wienerkorv i öronen och låtsas som att det regnar.


Såg nyss matchen, och vilken match. Skellefteå fullkomligt körde över LHC!!! Kul att de överraskar och visar alla som trodde på en enkel LHC seger att de hade fel.

Dessutom var jag och prövade IKSU:s golfsimulator idag. Vilken uppfinning, göra den enormt fysiska sporten golf ännu mer fysisk genom att skippa gå-momentet, det är bra det.

Just ja!!! Lovade ju bilder på min pizza igår, dock blev jag tvungen ut på en liten promenad så den kommer idag istället.
 

 
Bestod av:
 1st färdig pizzabotten alá Pizzakit med tomatsås på sån där explosiv burk.
2st kycklingfilér
200g Kalkon i skivor
1st Advokato
Lite sallad
samt 1st paprika
och 150g ost


och så en klick kessella med sötsur sås till så är den komplett!

Nu blir det att vänta och trötta ut skrikhalsarna där uppe så det blir tyst så jag kan se en film! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Helon

Men melodifestivalen är väl en mysig tillställning!

2009-03-16 @ 12:24:23
URL: http://mini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0