Still alive

Verkar som att jag aldrig kommer ge upp den här bloggen fast egentligen borde man kalla det att jag aldrig vågar låta den dö. För det skulle ju vara ett misslyckande och sånna är ju aldrig positiva.

Anledningar till varför jag inte uppdaterar så ofta är ganska få till antal, ännu mindre är de till styrka. Jag är helt enkelt för lat, dessa tangenter på denna dator är allt för tunga att mödosamt trycka ner för att skriva någonting som kommer att fastna på denna blogg för all evighet, eller åtminstone till bloggandet hype är över vilket lär vara några ljusmånader bort.

Tyvärr så händer det vid dessa tillfällen av allt för långt uppehåll att minnen tenderar att blekna och sakta...inte suddas ut, men på något sätt ändå försvinna. För många ting som kvalificerat sig till denna blogg har skett, men de är för många och för bra gömda i pannloben för att kunna plockas fram alla samtidigt nu. Många handlar om personliga prestationer, fler handlar om andra personers prestationer, men allra flest är som vanligt tagna från min käre husfluga Olavis bravader. Husflugan som jag för övrigt ska klara mig utan de närmsta veckorna, som tur är så kommer han hit varje tisdag, torsdag och helg.

Men allt är inte bortglömt:  :)

Olov: Hur går det för Sverige i VM (i handboll)??
Jag och Lööv: det går inte så bra.
Olov: För bägge lagen? Vi har ju Sverige 1 och Sverige 2
Jag och Lööv: Det lät väldigt konstigt att vi skulle ha 2 lag i ett VM, vad händer om bägge tar sig till final?
Olov: Men jag såg nyss en match mellan Sverige 2 och Egyptien!!!  (uttalas tjien)
Jag och Lööv: Egyptien??
Olov: jaa???  eller heter de Egyptien  (nu med ett sche-ljud)





Too cold Millers. (Olov)


Har fler saker att ta upp men väljer att låtar er suga på den lilla röda karamellen med citrussmak tills nästa inlägg, om sisådär några månader.


Men förresten...Dag 1 idag, ska bli kul hur det kommer se ut dag 120, för då går jag i mål!
För er som inte vet vad jag talar om så är det inte lätt. Men förändringar kommer ske, knappast märkbara, men ändå.

Här är iaf en liten hint ;) 



Kommentarer
Postat av: Anonym man

jag får inte komma hem på helgerna........

2009-03-02 @ 00:05:25
Postat av: aisaksson

mixa ihop dom där ingredienserna till en röra och in med härligheten i ugnen på ca 225 grader á 20min :)

2009-03-02 @ 13:00:57
URL: http://aisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0